Raspunsul la intrebarea care se afla pe buzele comerciantilor este da, au nevoie de o casa de marcat cu jurnal electronic. Sanctiunile pentru contribuabilii mari, mijlocii si mici au inceput in perioada 1 septembrie 2018-1 noiembrie 2018. Astfel, casele de marcat folosite de magazine nu mai sunt cele cu rola de hartie, ci au fost inlocuite de cele cu jurnal electronic.
In oferta celor de la Casedemarcat.eu antreprenorii pot gasi cele mai bune echipamente pentru activitatile din domeniul retail sau restaurant. Cu o experienta de peste 17 ani in domeniul acestor echipamente si a implementarii solutiilor software, firma a inregistrat rezultate excelente, optimizand activitatea a o multime de afaceri, precum magazinele, hotelurile, pensiunile, barurile, cafenelele, farmaciile si restaurantele.
Cum functioneaza o casa de marcat cu jurnal electronic?
Acest tip de case de marcat noi raspunde noilor cerinte legislative. Functioneaza fie independent, fie integrata intr-un sistem informatic sau in alte echipamente. Informatiile sunt stocate pe un card de memorie extern sau prin intermediul mortului ethernet care se include pe casa de marcat.
Fiecare antreprenor poate opta pentru servicii sau produse extra, pentru care sunt percepute taxe, cum ar fi: modul WiFi, modul GPRS, modul Bluetooth si acumulatorul. O casa de marcat este livrata la locul stabilit de antreprenor si mai mult decat atat, dispune de urmatoarele servicii din partea furnizorului:
-
fiscalizare;
-
programarea a cel mult 50 de articole;
-
instruirea angajatilor.
O casa de marcat foarte buna va avea un design compact si va oferi posibilitatea utilizarii in orice domeniu de activitate. Are o interfata USB si serial, dispune de 42 de taste si se poate conecta la un calculator, la un cititor de coduri de bare si la cantarul electronic.
Casa de marcat cu jurnal electronic | Case de marcat noi | CaseDeMarcat.eu
Antreprenorul trebuie sa incheie un contract de service cu furnizorul. Exista trei variante de astfel de servicii de mentenanta, conform H. G. 804/ 2017 art. 6, 46, 102, 106 si 107:
-
lunar: presupune deplasarea o data pe luna la punctul de lucru al clientului;
-
trimestrial: presupune o deplasare o data la trei luni la punctul de lucru al clientului;
-
anual: nu presupune deplasare la punctul de lucru al clientului, toate interventiile facandu-se la unul dintre sediile furnizorului.