Este important ca soferii sa se prezinte in orice statie ITP din Bucuresti cu masina intr-o stare perfecta de functionare, in caz contrar, nu vor obtine avizul de libera circulatie. Micile defectiuni pot fi trecute cu vedere atat timp cand nu constituie un pericol pentru participantii la trafic, insa defectiunile majore trebuie remediate in cel mai scurt timp.
Mici verificari inaintea prezentarii intr-o statie ITP
Soferii trebuie sa se asigure ca masina este curata, in special caroseria, sasiul, ansamblurile si subansamblurile. Un autoturism murdar nu este acceptat sub nicio forma la ITP pentru ca angajatii nu pot verifica asa cum trebuie echipamentele electrice.
Gradul de vizibilitate al masinii este extrem de important pentru siguranta in trafic motiv pentru care soferii ar trebui sa verifice starea stergatoarelor inainte de a efectua inspectie tehnica periodica in Bucuresti. In timp, acestea se pot uza si devin ineficiente in timpul utilizarii.
Inspectie tehnica periodica in Bucuresti | Statie ITP din Bucuresti | BetaITP.ro
Nu in ultimul rand, soferii trebuie sa se asigure ca anvelopele sunt intr-o stare buna, ca au aceeasi dimensiune specificiata si in cartea tehnica si ca sunt umflate la presiunea nominala. Cei care sunt respinsi la ITP, se pot prezenta in termen de 30 de zile in aceeasi unitate autorizata pentru reverificare si vor beneficia de preturi mai mici.
BetaITP este una dintre unitatile RAR unde se pot inspecta toate tipurile de autovehicule
GPL/GNC si motociclete, inmatriculate pe teritoriul Romaniei. Clientii au parte de cele mai competitive preturi din zona avand inclusiv posibilitatea de negociere a contractelor pentru flote. Pe site-ul BetaITP.ro sunt detaliate toate preturile, in functie de tipul autovehiculului astfel incat clientii isi pot face o idee clara despre costurile finale.
Este important ca vizita pentru ITP sa se realizeze inainte cu cateva zile de expirarea reviziei precedente pentru ca soferii sa aiba timp sa remedieze posibilele defectiuni depistate. Trebuie mentionat ca masinile NU au voie sa mai circule pe drumurile publice daca nu au un ITP valabil. Exista insa si foarte multe autovehicule nefolosite, care stau in garaj / parcare fara sa mai fie pornite si care nu au nevoie de ITP.